Business PR

Mirela poza

Mirela Bucovicean

27 de ani de experienta in 9 industrii diferite si mai mult de 13 job-uri constituie o bază solidă de cunostinte pentru Mirela Bucovicean, desemnata de 4 ori consecutiv in Top 200 “Cele mai Puternice Femei din Business”, in Romania, castigătoare a Globului de Cristal Beau Monde pentru Antreprenoriat si Ambasador The Woman –cea mai extinsa comunitate de leadership feminin.

În urma cu 7 ani, a pus bazele Molecule-F.com, prima platforma de comercializare si promovare a produselor realizate de designer romani. In timp, Molecule F a luat forme diverse și spectaculoase: mediu online de vânzare – www.molecule-f.com, punct de desfacere offline – Molecule F Concept Store, Promenada Mall și boutique PR – Molecule PR.

In fiecare marti o puteti urmari live in cadrul emisiunii “Prietenii de la 11” unde in propria rubrica, “Molecula de Succes”, face cunostinta publicului cu designerii romani.

Este influencer pentru proiecte si produse în care crede cu adevărat si iubeste cu pasiune cursele de raliuri, de unde se intoarce cu una dintre cupele de podium.

Business PR
#HistoryMakers

DAY 1
Dupa”am o idEe de business”…vine”CUM”?
The Basics – reteta NAKED pentru StartUp your Dream

  • Ce trebuie sa stii la inceput de drum
  • 10 reguli de urmat in viata de antreprenor
  • Suntem ceea ce cream
  • Identificarea si exploatarea calitatilor personale

* study case: am o idee, ce fac cu ea ?
Invitat: Anita Panait 

DAY 2
Play your business
Cele mai bune actiuni incep cu cele mai clare idei- gandirea rotunda
Business plan-ul@Step By Step

  • Do your homework – aduna toate informatiile si fa mult research
  • Work on Your Plan (Almost) Every Day
  • Don’t Agonize: Your Plan Will Be Wrong Before You Even Start Writing It
  • Fall in Love With Your Product and Your Industry
  • Network
  • Read Complementary Literature

*study case: Business Writing – tips&tricks
Invitat: Cip Teleman

DAY 3
Cum transformi un business intr-un brand
If your company was a person, who would it be?

  • Povestea si istoria brandului
  • Mecanica si emotia
  • Procesul
  • Poziţionare brandului /business-ului creeaza diferenta
    • Cum loializăm clientii ?
  • Parteneriatele
    • joint venture de comunicare şi construire sinergică de mărci

*study case: – branduri inspirationale, care-I al tau?
Invitat: jurnalist  

DAY 4
Build up a known business

  • Who’s your daddy? / cunoaste-ti si urmareste-ti clientii!
  • How do I communicate on my client’s language  #HumanPR
  • F factors
  • Cum iti creezi RETEAUA #Networking
  • What can kill or push your business #TrueStories

*study case: be a profiler
Invitat: Adriana Petrescu, psiholog, business coach, profiler acreditat

DAY 5
Comunicare M (ilenista). Busines PR-ul în online

  • Business PR 3.0
    • Particularităţile PR-ului în online
    • PR-ul şi/în reţelele sociale
  • Experience brand
  • Digital Influencers
  • Online vs print
    • Diferenţe de comunicare
  • Comunicatul de presa
    • Video versus print

*study case: cum sa faci un comunicat de presa video
Invitat: Cerina Ratiu, PR manager Molecule F  

Cursul incepe pe 31 octombrie si va avea loc, timp de cinci saptamani, in fiecare marti, in intervalul 18.30-21.30.
Costul cursului este de 1100 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru inscrierile pana pe 15.10.2017 beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment