Business PR

imola zoltan1

Imola Zoltan

Imola Zoltan este Managing Partner la McCann PR, agentie de relatii publice cu peste 14 ani de activitate, una din cele mai mari agentii de PR din Romania. McCann PR este afiliată din 2006 la rețeaua internaţională Weber Shandwick. Agentia se afla de patru ani pe primul loc in topul intocmit de revista Forbes pe baza cifrei de afaceri si a profitului companiilor din industria de relatii publice. Cu un portofoliu impresionant de clienţi internaţionali, McCann PR se regăseşte în fiecare an pe podiumul celor mai prestigioase festivaluri interne şi internaţionale de comunicare: Romanian PR Award, European Excellence Award, Sabre Award sau International Business Award. În 2017, McCann PR a fost desemnată „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award si s-a clasat pe primul loc in topul BIZ al industriei de profil. Imola Zoltan a absolvit Institutul de Ştiinte Economice “Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca, specializarea Marketing.

New (AGE) PUBLIC RELATIONS
Despre valorile de comunicare setate de PR-ul vremurilor 4.0 #Relevant #Useful #Heard

CURS 1 – Is There Anybody Out There?

RE:THINKING PR
Provocarea PR-ului clasic este sa-si redefineasca rolul si menirea in epoca digitala

  • mindset-ul noului PR, noile instrumente, noul dictionar;
  • ce poate face PR-ul pt un business@NouaViziune;
  • cum gandesti o campanie de PR impachetata pe medii diferite;

Invitat:

CURS 2 – In the Flesh

CORPORATE PR with a twist.

  • reputation management;
  • stakeholders relations;
  • CSR;
  • New media relations;

PR DE VREME REA.

Oportunitatea adusa de vantul pericolului. Comunicarea in timpul crizei.

  • ce sa faci si ce sa spui in criza;
  • evolutia procesului de comunicare pe timpul crizei;
  • comunicarea interna in timpul crizei;

comuncarea cu publicurile relevante(stakeholders)

Invitat: 

CURS 3 – Louder than Words

BRAND PR. EXPERIENTIAL MARKETING. CREATIVITATEA IN PR.
Despre PR-ul care livreaza experiente memorabile si te face sa te indragostesti de brand. #PRMoment

Invitat: 

CURS 4 – Wearing the Inside Out

COMUNICARE INTERNA. EMPLOYER BRANDING. HR & PR.
Cum sa construiesti imaginea unui business scotand in fata marcile personale ale angajatilor.

Invitat: 

CURS 5 – The Happiest Days of Our Lives

SOCIAL MEDIA. USER GENERATED CONTENT. INFLUENCER RELATIONS. COMMUNITY MANAGEMENT.

Invitat: 

CURS 6 – High Hopes

WRAP-UP.

Invitat: 

Cursul incepe pe 7 noiembrie si va avea loc, timp de sase saptamani, in fiecare marti* (cu exceptia primului curs care avea loc miercuri), in intervalul 18.30-21.00.
Costul cursului este de 1200 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru inscrierile pana pe 15.10.2018 beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment