Business of Fashion

Teodora Burz

Teodora Burz

Conduce activitatea de marketing și dezvoltare internațională a unuia dintre cele mai importante holdinguri textile ale lumii, a creat de la zero un brand de modă de succes al anilor 2000 (Ziggo) iar anul trecut a pus bazele propriului business, Styland.

Teodora Burz a lucrat anterior în Italia, China şi Turcia pentru grupul turc specializat în producţia şi retailul de haine pentru bărbaţi sub trei branduri, respectiv tween şi Damat (segmentul mediu plus) şi D’S Damat (persoanele cu venituri medii).

Teodora Burz ocupă funcţia de country manager în România şi a preluat din toamna 2015 şi funcţia de director de marketing şi expansiune al Orka Holding, o afacere de 140 milioane de dolari, care deţine în portofoliu peste 400 de magazine de modă pentru bărbaţi deschise pe aproape 40 de pieţe de la nivel internaţional.

Business of FASHION

Where business and creativity meet

DAY 1- Drumul de la un angajat in industria modei, la un Business in Fashion

  • Greseli tactice
  • Saltul in gol: direct de pe bancile scolii/facultatii de specialitate intr-un business
  • Tiparul unui business in fashion
    • cand esti pregatit sa lansezi un business
    • particularitatile unui business in fashion
    • trenduri si inovatie
    • mixuri necesare: business skills, creative skills, management skills
  • Alinate castigatoare: strategii,bugete si management
  • Studiu de caz: care sunt avantajele si dezavantajele unui designer fata de antrepernor (discutie despre designeri celebri care lucreaza pentru case mari si care nu si-au lansat propriul brand nici dupa 20 de ani de experienta pana la designeri care si-au lansdat propriul brand dupa iesirea din facultate) – Giorgio Armani la 40 de ani, de la medic la imperiu, Lagerfeld etc. 

Industry insight: Invitat

DAY 2- Modele de business (discutie pe cele trei ramuri si variantele alese)

  • Productie
  • Mecanisme de vanzare
  • Marketing

Industry insight: Invitat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DAY 3- Functii si Roluri cheie / Departamente obligatorii in structura companiei

Industry insight: Invitat

DAY 4- Investitia necesara pentru construirea/ lansarea/ dezvoltarea unui business in moda

  • Resurse financiare
  • Resurse umane
  • Resurse timp

Industry insight: Invitat

Cursul incepe pe 16 mai si va avea loc timp de patru saptamani, in fiecare marti, in intervalul 18.30-21.00.
Costul cursului este de 900 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru plata integrala, beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment