Crize in online

Andrei Cismaru

Andrei Cismaru

Pasionat de marketing, digital si tot ce inseamna social media, cu o experienta de peste 5 ani in domeniu, Andrei a fost implicat de-a lungul vremii in multe campanii si proiecte derulate in piata locala si nu numai, fie ca om de companie(Strauss Group Inc, Flanco, Bitdefender, Mobexpert) sau ca blogger(andreicismaru.ro).
In toti acesti ani a avut ocazia sa observe sau sa reactioneze activ multiple situatii delicate in mediul online.
Crede cu tarie in puterea dialogului si a comunicarii orientate catre individ, nu catre mase.

Crize in social media
Strategii si tehnici. Oportunitatile aduse de vantul pericolului

DAY 1
Cum definim o criza in social media?

Suntem tentati sa tratam fiecare feedback exprimat intr-un ton neutru-negativ ca pe o criza in social media.
Ce inseamna totusi, criza in social media?
Ce semnale are, ce caracteristici si cum facem diferentierea?

DAY 2
Pe ce retele sociale si canale digitale poate aparea o criza?Manualul de instalare & utilizare

Care sunt mediile cele mai populare in declansarea unei crize?
Analizam fiecare canal Social Media, identificam punctele forte si mediile care pot favoriza propagarea rapida a unei crize.
Ce masuri de prevenire luam pentru a preveni o criza in social media?
Cat de activ trebuie sa fii in social media? Cat de mult trebuie sa investesti?
Care sunt cele mai potrivite medii in care sa fim implicati?
Vom analiza fiecare mediu in parte, vom vedea care sunt beneficiile si avantajele fiecaruia si cum le putem integra pentru a crea un “safety net”

Exercitiu: learning by doing session

DAY 3
The Big Plan. Planificarea comunicarii de criza

Cum reactionam in situatii de criza in social media?

Care sunt primele decizii pe care le luam? Cui ne adresam, cum ne adresam, cu cine comunicam?
Care sunt greselile comune pe care brandurile le fac in online, pe timp de criza?

Criza in social media in 3 etape

Aflam impreuna care sunt cele 3 etape ale unei crize in social media si cum reactionam in cazul fiecareia dintre ele

Exercitiu practic – construirea unui plan de comunicare de criza, pe baza unor brifuri primite din piata; lucru in echipa.

DAY 4
Cum sa minimizezi efectele unei crize in social media?
#CommunityVoice

Identificam impreuna cele mai bune solutii prin care sa trecem cat mai smooth peste o criza in social media.
Ce faci si ce spui in criza
Cum prevenim o criza in social media?
Care sunt cele mai bune practici pentru a preveni o criza in social media? Tips and tricks/how to build a strong online community

Exercitiu and homework
Incepem un exercitiu in sala de curs si fiecare participant il continua acasa. 

DAY 5
Prezentarea exercitiilor
Studii de caz crize celebre social media
Concluzii

Cursul incepe pe 2 noiembrie si va avea loc, timp de cinci saptamani, in fiecare joi, in intervalul 18.30-21.30.
Costul cursului este de 1100 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru inscrierile pana pe 15.10.2017 beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment