Cum vinzi Zetilor si Milenistilor

Doina_2018_1

Doina Vilceanu

De 17 ani Doina Vilceanu este “om de marketing”. A inceput cu partea de PR si organizare de evenimente BTL ca apoi sa se indragosteasca iremediabil de eCommerce.

A pus bazele canalului de vanzare online pentru compania multinationala Studio Moderna. In 2004, cand nimeni nu credea macar in internet, a reusit o crestere de peste 1.000% a vanzarilor online.

In 2013 s-a alaturat businessului de familie ContentSpeed in calitate de manager de Marketing si Vanzari. Infiintata acum peste 15 ani,  compania a devenit lider de piata in solutii pentru magazine online.  Platforma de eCommerce ContentSpeed a fost aleasa de branduri ca Sephora, Diverta, Chicco, ProfiHairShop, Maxy Toys, Coccodrillo, Elbi Electric si alte peste 650 de magazine online B2C si B2B.

Doina este implicata in cresterea pietei de eCommerce autohton fiind speaker la evenimente de profil, sustinand workshop-uri si oferind consultanta pentru digitalizarea afacerilor. Este pasionata de growth hacking si solutii omni-channel.

Cum sa vinzi Zetilor si Milenistilor
#CeaMaiMareFortadeConsum
Oportunitati.Provocari.Greseli #eCommerce

DAY 1

Cum consuma generatia Z si generatia M

  • hiperconectati&non-stop multi-taskeres;
  • trenduri de consum;
  • comportamente si mentalitati – Zeti&Milenisti;
  • instant gratification.

Provocarea 1: imaginati o experienta de vanzare mai “customer-centric’’ #Personalizare

DAY 2

Cross Channel Marketing

  • impachetarea mesajului pe toate mediile de comunicare;
  • creaza experiente – nu e vb despre produs si calitatile lui(care, oricum, trebuie sa fie impecabile), ci despre experienta pe care marca/produsul o ofera;
  • intimizarea comunicarii in functie de canalul ales  – sa fie curtati, urmariti, valorizati in permanenta;
  • discount-uri si promotii speciale;
  • online versus/plus experienta live – “’sa vad, sa simt, sa ating, sa probez’’.

Provocarea 2 : pe baza brief-ului primit, creati o experienta si integrati-o in ambele versiuni de shopping – online si offline;

DAY 3

Data drive decision

  • predict and personalize content – cine? care tools? care soft?
  • Pay Per Click Google Ads si Facebook Ads
  • Hiperlocalizare –‘’go big. go hiper local’’
  • Be obsessed de metrics, feedback si conversatie deschisa si transparenta;

Provocarea 3: exercitiu practic, cu leptopurile in fata;

 

DAY 4

Harta sau arhitectura unui business de eCommerce

Solutii de back office (CRM/ERP), solutii de securitate si instrumente de Business Inteligence

DAY 5

Your eCommerce super power

Site-ul – anatomia unui site;

-elemente de usability, flux de vanzare;

Visuals si pop-ups

Video contentul

 

DAY 6

Predarea proiectului final, pe baza brief-ului primit la primul curs (brief-ul va fi personalizat pentru magazinul online al fiecarui participant).

Cursul incepe pe 31 octombrie si va avea loc, timp de sase saptamani, in fiecare miercuri, in intervalul 18.30-21.00.
Costul cursului este de 1200 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru inscrierile pana pe 15.10.2018 beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment