
Elisabeta Moraru
BIO:
Elisabeta Moraru are o experienţă de 15 ani în vânzări şi marketing, dezvoltare business şi training. De 4 ani este Industry Manager la Google, oferind consultanţă pentru advertiseri din zona de performance, în special e-commerce. De asemenea, se ocupă de programele educaţionale pentru ONG-uri şi predă seminarii de Inovaţie şi prototipare.
În prealabil, a lucrat la Xerox şi Microsoft, pe zona de project management şi sales.
Studii:
- Doctorat în sociologie (tema lucrării- Evoluţia accesului la spaţiul public şi la informaţie pentru cetăţeni)
- Master Marketing Politic, SNSPA
- Master Ştiintele Comunicării, Facultatea de Jurnalism şi Ştiintele Comunicării, Universitatea Bucureşti
eCOMMERCE@NAKED PR
Understanding the What, Why and How
Adevarul NAKED din inima comertului online
DAY 1. Sell, sell, sell – această dragoste online care ne leagă
“More than getting commodity products online aș cheaply aș possible. It’s about emotional products –the things that people really cherish.” ( JASON GOLDBERG)
Ghidul pentru antreprenori
- Ce este eCommerce-ul
- Inovație și modele de business-uri disruptive
- Cunoașterea e putere. Informația e libertate. Emoția e decizie. Identificarea oportunităților și provocărilor de piață.
DAY 2. Agenda unui eCommerce. Essentials.
- Gestiunea financiară a unui eCommerce – provocări legislative, oportunități de finanțare, metode de plată oferite clienților
Special guests: Victor Grigore-ServiciiFinanciare.ro și Mădălin Nițiș, Visa Manager Marketing&Communications România, Croația și Slovenia.
DAY 3. Harta sau arhitectura unui business de eCommerce
- Soluții de back office (CRM/ERP), soluții de securitate și instrumente de Business Inteligence
Special guests din domeniul furnizării de servicii BI și securitate: Bogdan Pismicenco – Kaspersky Lab România și Nicu Aleman – Aleman Software Group
DAY 4. Your eCommerce super power – site-ul
- Anatomia unui site
- Elemente de usability, flux de vânzare
- Folosirea instrumentelor de verificare a site-ului şi de analiză a datelor, ex Analytics.
Special guests cu expertiză în analiză business-ului de e-commerce: Liviu Taloi – Ecompedia și Valentin Nagacevsch-AppCenter Technologies
DAY 5. Democratizarea marketing-ului-social media, vlogging
“The reason it seems that price is all your customers care about is that you haven’t given them anything else to care about.”-Seth Godin
- Analiza unor exemple de bune practici împreună cu invitați, reprezentanți din zona agențiilor care realizează astfel de campanii.
- Ce strategii aduc mai multe conversii? Crearea de conţinut versus paid ads?
Special guests: Anabela Luca- Adlemonade și un vlogger
DAY 6. Democratizarea marketing-ului-Adwords de la performanță la branding
- Analiză unor exemple de bune practici cu invitați, reprezentanți din zonă agențiilor care realizează astfel de campanii.
- Câştigarea micro-momentelor de la aş vrea să ştiu la aş vrea să cumpăr şi utilizarea Adwords (Search, Display, Youtube, strategii cross-device)
Special guest: Cristian Ignat -Canopy
DAY 7. Examen final
Întâlnire între cursanți și reprezentanții unor business-uri online.

Valentin Radu
CEO & Founder – Omniconvert
Valentin Radu este un antreprenor cu peste 16 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este CEO al Omniconvert, platformă premiată internațional de optimizare a conversiilor special construită pentru magazine de comerț electronic, și cofondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucători pe piața de asigurări online din România.
Ecommerce
MODULUL 1
Chestiile de baza:
Ce este si cu ce se mananca un eCommerce.
-
Cine sunt eu si cum am crescut rca-ieftin.ro pana la 200.000 de clienti
-
Mentalitatea: Degeaba stii unde vrei sa ajungi, daca nu stii cine si unde esti
-
Nu toți oamenii sunt făcuți sa fie antreprenori – business plan/carreer plan vs life plan
-
Un eCommerce este un business “per se”, nu doar un canal de vanzare
Instrument: Tabloul de bord
MODULUL 2
Diferentierea e baza:
Nu tre’ sa fii cel mai bun, tre’ sa fii diferit
-
Despre piata in care te afli – cum masori potentialul, cum identifici oportunitati
-
De ce e vitala pozitionarea si cum să o realizezi
-
Vocea brandului
Instrument: Blue Ocean Strategy
MODULUL 3
Strategia de crestere in eCommerce
-
Ecuatia de crestere a unui eCommerce – factorii de generare venit
-
Cum sa prioritizezi in eCommerce – adica la ce si cand sa spui “NU!”
-
Setarea de obiective strategice si prioritizarea initiativelor strategice
Instrument: Growth eCommerce Matrix
MODULUL 4
Arhitectura unui eCommerce
-
Organigrama eCommerce in functie de dimensiune: mic, mediu, mare.
-
Companii product-centric vs customer-centric
-
Pornesti de la departamente sau de la client&problema?
-
Oamenii. Numerele. Procesele. Obiectivele
MODULUL 5
Demand generation: Brand, trafic & conversii
-
Cum obtii channel-market- fit?
-
Canale de generare trafic (SEO, eMail, PPC, etc)
-
Optimizarea ratei de conversie – factorii care o influenteaza
-
Optimizarea continua – arhitectura
MODUL 6
Customer Journey – Traseul ideal al clientului
-
Cum se deseneaza un traseul ideal in eCommerce
-
Punctele de contact cu clientul
-
Nu toti clientii sunt la fel de importanti – Customer Segmentation
Instrument: RFM Analysis
MODUL 7
Customer Value Optimization
-
Aici este pulpa fara os. Partea in care chiar vorbim de chestiile care sunt vitale in eCommerce
-
Ce merita sa masori cu adevarat in eCommerce (NPS, CLV, ADBT, OpC, www si mp3 🙂
Cursul are loc incepand cu 2 martie, online pe platforma ZOOM timp de sapte saptamani. Costul cursului este de 1500 ron, achitabil integral sau în 2 rate. Pentru plata integrala beneficiati de un discount de 10%.
[…] Naked PR: E-commerce cu Valentin Radu […]
[…] E-commerce cu Valentin Radu – NakedPR https://nakedpr.ro/e-commerce-cu-valentin-radu/ […]
Comments are closed.