E-commerce cu Valentin Radu

Valentin Radu

CEO & Founder – Omniconvert

Valentin Radu este un antreprenor cu peste 16 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este CEO al Omniconvert, platformă premiată internațional de optimizare a conversiilor special construită pentru magazine de comerț electronic, și cofondator al rca-ieftin.ro, unul dintre principalii jucători pe piața de asigurări online din România.

 

Ecommerce

MODULUL 1
Chestiile de baza:
Ce este si cu ce se mananca un eCommerce.

  • Cine sunt eu si cum am crescut rca-ieftin.ro pana la 200.000 de clienti

  • Mentalitatea: Degeaba stii unde vrei sa ajungi, daca nu stii cine si unde esti

  • Nu toți oamenii sunt făcuți sa fie antreprenori – business plan/carreer plan vs life plan

  • Un eCommerce este un business “per se”, nu doar un canal de vanzare

Instrument: Tabloul de bord

MODULUL 2
Diferentierea e baza:
Nu tre’ sa fii cel mai bun, tre’ sa fii diferit

  • Despre piata in care te afli – cum masori potentialul, cum identifici oportunitati

  • De ce e vitala pozitionarea si cum să o realizezi

  • Vocea brandului

Instrument: Blue Ocean Strategy

MODULUL 3
Strategia de crestere in eCommerce

  • Ecuatia de crestere a unui eCommerce – factorii de generare venit

  • Cum sa prioritizezi in eCommerce – adica la ce si cand sa spui “NU!”

  • Setarea de obiective strategice si prioritizarea initiativelor strategice

 Instrument: Growth eCommerce Matrix

MODULUL 4
Arhitectura unui eCommerce

  • Organigrama eCommerce in functie de dimensiune: mic, mediu, mare.

  • Companii product-centric vs customer-centric

  • Pornesti de la departamente sau de la client&problema?

  • Oamenii. Numerele. Procesele. Obiectivele

MODULUL 5
Demand generation: Brand, trafic & conversii

  • Cum obtii channel-market- fit?

  • Canale de generare trafic (SEO, eMail, PPC, etc)

  • Optimizarea ratei de conversie – factorii care o influenteaza

  • Optimizarea continua – arhitectura

MODUL 6
Customer Journey – Traseul ideal al clientului

  • Cum se deseneaza un traseul ideal in eCommerce

  • Punctele de contact cu clientul

  • Nu toti clientii sunt la fel de importanti – Customer Segmentation

Instrument: RFM Analysis

MODUL 7
Customer Value Optimization

  • Aici este pulpa fara os. Partea in care chiar vorbim de chestiile care sunt vitale in eCommerce

  • Ce merita sa masori cu adevarat in eCommerce (NPS, CLV, ADBT, OpC, www si mp3 🙂

Cursul incepe pe 26 octombrie si are loc online pe platforma ZOOM timp de sapte saptamani, in fiecare luni, in intervalul 19.00 – 21.00. Costul cursului este de 1200 ron, achitabil integral sau în 2 rate. Pentru plata integrala beneficiati de un discount de 10%.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

2 Comments
  1. […] Naked PR: E-commerce cu Valentin Radu […]

  2. […] E-commerce cu Valentin Radu – NakedPR https://nakedpr.ro/e-commerce-cu-valentin-radu/ […]

Comments are closed.