Soon To Be Revealed

Elisabeta Moraru
BIO:
Elisabeta Moraru are o experienţă de 15 ani în vânzări şi marketing, dezvoltare business şi training. De 4 ani este Industry Manager la Google, oferind consultanţă pentru advertiseri din zona de performance, în special e-commerce. De asemenea, se ocupă de programele educaţionale pentru ONG-uri şi predă seminarii de Inovaţie şi prototipare.
În prealabil, a lucrat la Xerox şi Microsoft, pe zona de project management şi sales.
Studii:
- Doctorat în sociologie (tema lucrării- Evoluţia accesului la spaţiul public şi la informaţie pentru cetăţeni)
- Master Marketing Politic, SNSPA
- Master Ştiintele Comunicării, Facultatea de Jurnalism şi Ştiintele Comunicării, Universitatea Bucureşti
eCOMMERCE@NAKED PR
Understanding the What, Why and How
Adevarul NAKED din inima comertului online
DAY 1. Sell, sell, sell – această dragoste online care ne leagă
“More than getting commodity products online aș cheaply aș possible. It’s about emotional products –the things that people really cherish.” ( JASON GOLDBERG)
Ghidul pentru antreprenori
- Ce este eCommerce-ul
- Inovație și modele de business-uri disruptive
- Cunoașterea e putere. Informația e libertate. Emoția e decizie. Identificarea oportunităților și provocărilor de piață.
DAY 2. Agenda unui eCommerce. Essentials.
- Gestiunea financiară a unui eCommerce – provocări legislative, oportunități de finanțare, metode de plată oferite clienților
Special guests: Victor Grigore-ServiciiFinanciare.ro și Mădălin Nițiș, Visa Manager Marketing&Communications România, Croația și Slovenia.
DAY 3. Harta sau arhitectura unui business de eCommerce
- Soluții de back office (CRM/ERP), soluții de securitate și instrumente de Business Inteligence
Special guests din domeniul furnizării de servicii BI și securitate: Bogdan Pismicenco – Kaspersky Lab România și Nicu Aleman – Aleman Software Group
DAY 4. Your eCommerce super power – site-ul
- Anatomia unui site
- Elemente de usability, flux de vânzare
- Folosirea instrumentelor de verificare a site-ului şi de analiză a datelor, ex Analytics.
Special guests cu expertiză în analiză business-ului de e-commerce: Liviu Taloi – Ecompedia și Valentin Nagacevsch-AppCenter Technologies
DAY 5. Democratizarea marketing-ului-social media, vlogging
“The reason it seems that price is all your customers care about is that you haven’t given them anything else to care about.”-Seth Godin
- Analiza unor exemple de bune practici împreună cu invitați, reprezentanți din zona agențiilor care realizează astfel de campanii.
- Ce strategii aduc mai multe conversii? Crearea de conţinut versus paid ads?
Special guests: Anabela Luca- Adlemonade și un vlogger
DAY 6. Democratizarea marketing-ului-Adwords de la performanță la branding
- Analiză unor exemple de bune practici cu invitați, reprezentanți din zonă agențiilor care realizează astfel de campanii.
- Câştigarea micro-momentelor de la aş vrea să ştiu la aş vrea să cumpăr şi utilizarea Adwords (Search, Display, Youtube, strategii cross-device)
Special guest: Cristian Ignat -Canopy
DAY 7. Examen final
Întâlnire între cursanți și reprezentanții unor business-uri online.
0 Comment