
Maurice Munteanu
BIO:
Maurice Munteanu este unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri și jurnaliști de modă din România.
De 10 ani, Maurice este fashion editor la una dintre cel mai importante reviste de modă-Elle România și, mai nou, organizează lucrurile care îi plac (și, uneori, pe cele care nu îi plac) într-un blog-Le Projet d’Amour, ales doi ani consecutiv cel mai bun blog de modă din România.
A colaborat cu mulți dintre artiștii momentului, în calitate de image maker, a prezentat o emisiune TV și a realizat sute de editoriale fashion.
SuperStyle. SuperPoveşti. SuperCunoaştere
DAY 1
O apariţie spectaculoasă sau 5 secunde care schimbă istorii. Find Your Style Spirit Menagerie.
Toată lumea își dorește, astăzi, să construiască din propria imagine un brand. Să își dezvolte stilul personal într-o manieră atipică, uneori agresivă, alteori previzibilă. Şi, totuși, ce înseamnă să ai un stil personal bine definit?
În acest prim curs vom analiza două tipologii feminine care au sedus, de-a lungul istoriei, tocmai prin stilul lor unic, carismă și originalitate: Diana Vreeland & Francoise Hardy.
Tema: analiza elementelor feminine & masculine în cazurile Vreeland & Hardy.
DAY 2
Snap The Winners
Repere de stil contemporan – cazul Christine Lagarde.
În acest curs vom analiză aspectele termenului ‘’power’’ – power dressing, power women etc. Vom înțelege de ce Christine Lagarde reprezintă, acum, un adevărat reper de stil.
Tema: Christine Lagarde, înainte și după. Realizați o analiză a stilului personal, punctând diferențele de imagine din estetică Lagarde de-a lungul timpului.
DAY 3
Don’t Forget The Whole Package.
O scurtă istorie a parfumului – seducție, feminitate & succes.
Din punctul meu de vedere, parfumul reprezintă cel mai fidel amant atunci când vine vorba despre o marcă personală.
Opium, Shalimar & Chanel no.5 – esențele care au schimbat istoria feminității.
În acest curs vom înțelege importantă parfumului și rolul lui esențial în dinamică mărcii personale.
DAY 4
Play To Your Strengths
Ce mesaj transmitem prin intermediul stilului nostru?
Un curs interactiv în care participanții își vor analiza imaginea personală.
Un ping-pong de păreri & idei care ne va ajuta să înțelegem maniera în care suntem percepuți de ceilalți.
DAY 5
“Dress & Impress” for Success. Know yourself
De multe ori ni se pare că stilul nostru este impecabil. Sau că, dimpotrivă, tot ce facem din punct de vedere al imaginii este un dezastru.
Cât de importante sunt elemente precum ochelarii (acolo unde este cazul) sau tunsoarea în construirea unei mărci personale?
Un curs în care vom trasa importanța tuturor elementelor aparent lipsite banale, dar care ajută enorm în definirea unui stil personal.
DAY 6
Know Thyself. Cunoașterea e putere. Informația e libertate. Emoția e decizie.
Ce înseamnă stil personal atunci când lucrezi într-o bancă, într-o agenție de publicitate sau în televiziune. Un curs în care vom înțelege, împreună, ce înseamnă ‘’less is more’’.
Analiza stilului personal în funcție de meseria pe care o ai.
DAY 7
Tipsuri, feedback, concluzii.
Prezentarea proiectului final. Analiza stilului unei personae publice din România, punctarea aspectele pozitive sau, dimpotrivă, negative. Argumentare, mood board inspirational.
Într-o societate în care reperele & modelele sunt din ce în ce mai anemice, identificarea lor a devenit, se pare, o reală provocare.

VICKI NICOLA
BIO:
• Owner / www.vickipedia.ro / “fashion and flair affairs”
• Manging Partner la MyMedia Branded Content, compania publishing online / thegroup
• Contributor la The ONE Magazine și Harpers Bazaar România
Vicki are o experiență de 13 ani în publicitate și reviste glossy. Din 2009 a început o nouă aventură în comunicare: www.vickipedia.ro, o enciclopedie online de modă și lifestyle, într-o interpretare mereu personală. Este un loc de joacă profesionist unde Vicki își propune să aducă la aceeași masă creativitatea și insight-ul de modă, printr-un conținut mereu original: film convingător, fotografie aspirațională și cuvinte deștepte.
Fashion PR advanced „Experienced Generation”
Curs 1. COMMON SENSE is still FASHIONABLE în PR
o PREMIZA / Ce trebuie să conțină CV-ul unui PR bun, în viață reală
„Vorbim atât de mult de poleială, încât am uitat gustul ciocolatei
Ne-am obișnuit să vorbim atât de mult despre practici și tools-uri de de comunicare, încât dialogul în profesie a devenit fad, puternic teoretizat și previzibil;
o TEMA / The PR – Profiler autentic cu exemple din industrie, cu identificarea unor elemente comune sau dimpotrivă specifice, în portretele unor oameni de PR recunoscuți în comunitate;
o CASE STUDY / 3-5 interviuri cu ei, despre ce înseamnă această profesie; 3-5 interviuri cu oameni din presă scrisă despre ce așteaptă ei de la un PR bun;
o ACTIVITATI
Curs 2. „CONTENT, the IT item for Fashion PR”
o PREMIZA / Consumatorul de modă este într-o perpetuă adolescentă. El vrea să se îndrăgostească / Modă implică o relaționare emoțională, intrinsecă, iar acest lucru hrănește constant povestea de comunicare. Și îi da puterea de seducție.
o TEMĂ / PR-ul înseamnă CONCEPT. Obiectivul principal al PR-ului, mai ales în modă este să transmită o emoție, o idee. Nu este definit simplist prin „comunicat de presa”,, „eveniment”, „press trip” etc. Dar ele sunt doar instrumente și se manifestă în plan secundar.
– Portretul consumatorului de modă
– Unghiul de abordare jurnalistic
– Fashion M&M / Moodboard and Mesaj
o CASE STUDY / Pictorialele Louis Vuitton, cu guest speaker Izabela Coman
o ACTIVITATI
Curs 3. „SELLING LUXURY. SERVING DELIGHTS”
o PREMIZA / High-end fashion înseamnă seducție. Decizia de cumpărare pur emoțională, iar comunicarea în acest palier al industriei este un veritabil joc al seducției
o TEMĂ / Cele 4 concepte de comunicare în modă de lux
– „The emoțional side of the purchase”
– „There are customers behind customers”
– „Get inside the customer’s story”
– „Service costs nothing”
o CASE STUDY / Dinner Net-a-Porter în București
o ACTIVITATI
Curs 4. „FASHION CONTROVERSY”
o PREMIZA / Modă se manifestă în proximitatea culturii urbane. Astfel că temele din modă sau din comunicarea în modă reflectă un status actual al societății. Iar cele mai multe dintre ele genereaza controversa
o TEMĂ / Cum integrezi controversă în planul de comunicare? Cum rimează ea cu potențialul creativ al unei colecții sau cu obiectivele de business? Este controversă bună în comunicare de moda?
o CASE STUDY / MOSCHINO Mcdonalds collection, guest speaker Carmen Seitan
o ACTIVITATI
Curs 5. „FASHION’s PROTOCOL“
o PREMIZA / Modă este un ecosistem care mixează diferite tipuri de talente. Cum le sincronizezi?
o TEMĂ / Stăpânește limbajul modei. Cele mai bune strategii de comunicare în modă să nasc din insighturile industriei. Inventarierea a 2 dintre cele mai importante locuri de manifest
o CASE STUDY / guest speakers
Andreea Macri despre „Fashion Week Protocol“
Mara Coman despre „What an editor wants“
Curs 6. „APPLE. CONTEXT and CONTENT”
o PREMIZA / Comunicarea în modă este influențată major și chiar reformulată de către noile pattern-uri de comunicare.
o ACTIVITATI
Curs 7. „CREATIVE WRITING & IMPACT IMAGE”
o PREMIZA / Cuvântul care seduce și imaginea care convinge sunte cele mai importante instrumente în comunicarea de modă.
0 Comment