Fashion PR

VICKI NICOLA

BIO:

• Owner / www.vickipedia.ro / “fashion and flair affairs”
• Manging Partner la MyMedia Branded Content, compania publishing online / thegroup
• Contributor la The ONE Magazine și Harpers Bazaar România

Vicki are o experiență de 13 ani în publicitate și reviste glossy. Din 2009 a început o nouă aventură în comunicare: www.vickipedia.ro, o enciclopedie online de modă și lifestyle, într-o interpretare mereu personală. Este un loc de joacă profesionist unde Vicki își propune să aducă la aceeași masă creativitatea și insight-ul de modă, printr-un conținut mereu original: film convingător, fotografie aspirațională și cuvinte deștepte.

Fashion PR advanced „Experienced Generation”

Curs 1. COMMON SENSE is still FASHIONABLE în PR

o PREMIZA / Ce trebuie să conțină CV-ul unui PR bun, în viață reală
„Vorbim atât de mult de poleială, încât am uitat gustul ciocolatei€œ
Ne-am obișnuit să vorbim atât de mult despre practici și tools-uri de de comunicare, încât dialogul în profesie a devenit fad, puternic teoretizat și previzibil;
o TEMA / The PR – Profiler autentic cu exemple din industrie, cu identificarea unor elemente comune sau dimpotrivă specifice, în portretele unor oameni de PR recunoscuți în comunitate;
o CASE STUDY / 3-5 interviuri cu ei, despre ce înseamnă această profesie; 3-5 interviuri cu oameni din presă scrisă despre ce așteaptă ei de la un PR bun;
o ACTIVITATI

Curs 2. „CONTENT, the IT item for Fashion PR”€œ

o PREMIZA / Consumatorul de modă este într-o perpetuă adolescentă. El vrea să se îndrăgostească / Modă implică o relaționare emoțională, intrinsecă, iar acest lucru hrănește constant povestea de comunicare. Și îi da puterea de seducție.
o TEMĂ / PR-ul înseamnă CONCEPT. Obiectivul principal al PR-ului, mai ales în modă este să transmită o emoție, o idee. Nu este definit simplist prin „comunicat de presa”,, „eveniment”, „press trip” etc. Dar ele sunt doar instrumente și se manifestă în plan secundar.
– Portretul consumatorului de modă
– Unghiul de abordare jurnalistic
– Fashion M&M / Moodboard and Mesaj
o CASE STUDY / Pictorialele Louis Vuitton, cu guest speaker Izabela Coman
o ACTIVITATI

Curs 3. „SELLING LUXURY. SERVING DELIGHTS”€œ

o PREMIZA / High-end fashion înseamnă seducție. Decizia de cumpărare pur emoțională, iar comunicarea în acest palier al industriei este un veritabil joc al seducției
o TEMĂ / Cele 4 concepte de comunicare în modă de lux
– „The emoțional side of the purchase”€œ
– „There are customers behind customers”€œ
– „Get inside the customer’s story”€œ
– „Service costs nothing”€œ
o CASE STUDY / Dinner Net-a-Porter în București
o ACTIVITATI

Curs 4. „FASHION CONTROVERSY”

o PREMIZA / Modă se manifestă în proximitatea culturii urbane. Astfel că temele din modă sau din comunicarea în modă reflectă un status actual al societății. Iar cele mai multe dintre ele genereaza controversa
o TEMĂ / Cum integrezi controversă în planul de comunicare? Cum rimează ea cu potențialul creativ al unei colecții sau cu obiectivele de business? Este controversă bună în comunicare de moda?
o CASE STUDY / MOSCHINO Mcdonalds collection, guest speaker Carmen Seitan
o ACTIVITATI

Curs 5. „FASHION’s PROTOCOL“

o PREMIZA / Modă este un ecosistem care mixează diferite tipuri de talente. Cum le sincronizezi?
o TEMĂ / Stăpânește limbajul modei. Cele mai bune strategii de comunicare în modă să nasc din insighturile industriei. Inventarierea a 2 dintre cele mai importante locuri de manifest
o CASE STUDY / guest speakers
Andreea Macri despre „Fashion Week Protocol“
Mara Coman despre „What an editor wants“

Curs 6. „APPLE. CONTEXT and CONTENT”

o PREMIZA / Comunicarea în modă este influențată major și chiar reformulată de către noile pattern-uri de comunicare.
o ACTIVITATI

Curs 7. „CREATIVE WRITING & IMPACT IMAGE”

o PREMIZA / Cuvântul care seduce și imaginea care convinge sunte cele mai importante instrumente în comunicarea de modă.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment