Fashion PR

VICKI NICOLA

BIO:

• Owner / www.vickipedia.ro / “fashion and flair affairs”
• Manging Partner la MyMedia Branded Content, compania publishing online / thegroup
• Contributor la The ONE Magazine și Harpers Bazaar România

Vicki are o experiență de 13 ani în publicitate și reviste glossy. Din 2009 a început o nouă aventură în comunicare: www.vickipedia.ro, o enciclopedie online de modă și lifestyle, într-o interpretare mereu personală. Este un loc de joacă profesionist unde Vicki își propune să aducă la aceeași masă creativitatea și insight-ul de modă, printr-un conținut mereu original: film convingător, fotografie aspirațională și cuvinte deștepte.

Noemi Meilman

BIO:

M-am nascut la 6 decembrie 1972 in orasul natal al mamei mele, Braila.

Am trait pana la varsta de 16 ani si putin la Campina, orasul natal al tatalui meu si in care amandoi parintii au lucrat ca profesori.

In iulie 1989 am emigrat in Israel, unde am terminat liceul + am facut un an si 10 luni de armata (serviciu obligatoriu).

In septembrie 1993 m-am intors in Romania ca sa onorez o bursa primita din parte Fundatiei Culturale Romane (in Israel sunt membra a Uniunii scriitorilor, am publicat proza si poezie in revistele si culegerile de poezie al scriitorilor de limba romana de acolo, inca de la varsta de 17 ani). In Romania am castigat in anul 1988 premiul tineretii la concursul de poezie Nichita Stanescu de la Timisoara.

In Romania am urmat Facultatea de Drept (da, ce alegere), pentru ca la acea vreme imi doream sa devin procuror…in paralel cu facultatea m-am angajat la Ambasada Israel din Bucuresti unde am lucrat la Sectia Consulara din 1995 si pana in 2003. Anii de diplomatie mi-au placut mult, am invatat o multime de lucruri si am fost, printre altele si asistenta reprezentantului Interpol pentru Europa de Est, asa ca am trait cateva intamplari demne de filmele policier.

In 2003 m-am angajat la Saatchi & Saatchi, unde am fost PR Supervisor si am lucrat pentru P&G (Pampers, Ariel), pentru Toyota, cateva proiecte punctuale fashion si pentru un proiect PHARE de proprietate intelectuala.

In primavara lui 2006 am facut switch-ul catre Tabu, unde am lucrat ca brand manager pana in vara lui 2008 si ulterior am mai colaborat cu Tabu in calitate de PR & events advisor si am avut doua rubrici in revista si am scris news de life & style pentru site-ul revistei. A fost o perioada extraordinara din punct de vedere profesional, am avut norocul sa lucrez cu o echipa cum rar intalnesti in viata, oameni cu care mai colaborez si acum.

In iarna lui 2009 am lucrat in paralel si ca PR pentru conturile Cristalex Romania (Campari, Aperol, SKYY Vodka) si cu illy Romania – colaborare care a durat pana in iarna lui 2011.

In vara lui 2010 am inceput sa lucrez ca marketing manager pentru Cosmopolitan (pana in octombrie 2010) si ca Marketing pentru Harper’s BAZAAR, pana in primavara lui 2014. In prezent sunt colaborator Harper’s BAZAAR pe parte editorial.

In toamna lui 2010 am inceput sa lucrez ca PR si pentru the Place Concept Store si in paralel mai am doi clienti “protejati”: brandul romanesc 109 si Le Petit Indigent.

In primavara lui 2012 am lansat si blogul meu de placeri, www.placerileluinoe.ro si in vara 2012 am lansat proiectul Book Cover Tee (care continua, de doua ori pe an).

In primavara lui 2014 am lansat proiectul In Love with Magic Cities, care isi reinnoieste tiparele si orasele o data pe an.

In toamna lui 2013 m-am alaturat proiectului NAKED PR si predau, alaturi de Vicki Nicola, tot ce am invatat in ultimii 11 ani despre Fashion PR.

Fashion PR in Pandemic

Curs 1. TikTok Creators: Fashion Content Trends

Uncovering the trends promoting a more creative, conscious and collaborative approach to fashion on the platform

TikTok a redefinit experiența creatorului digital, cu accent pe autenticitate, transparență și educație. Mai degrabă decât conținut glossy, centrat pe marcă, creatorii din industria de modă oferă un serviciu pentru publicul care caută inspirație și o perspectivă autentică.

Curs 2. Luxury Campaign Trends

From joyful celebrations to the K-pop effect, we examine the key trends to emerge in seasonal campaigns

Întorcându-se împotriva efectelor negative ale pandemiei, mărcile au reușit să transmită un sentiment de bucurie și sărbătoare în campaniile produselor de lux.

Gen Z Spending: Value & Values

At 1.8 billion strong, Gen Z is on all retailers’ minds.

Pentru copiii unei generații interesate de mediu și social, conversația bazată pe valori a făcut parte din viața lor încă din prima zi. Într-un peisaj plin de branduri care le solicită atenția prin estetica ieșită din comun și credouri bazate pe durabilitate, vom explora împreună modalitățile prin care putem să ieșim în evidență și să îi convingem să facă achiziția.

Gen Z și-a petrecut cea mai mare parte a vieții trecând de la un moment de presiune la altul, în contextul unui ciclu de știri nesfârșit și al unui peisaj media în continuă evoluție. Încrederea este de o importanță supremă pentru această cohortă, iar brandurile au sarcina de a se asigura că pot menține loialitatea unei generații a cărei toleranță la lipsa de autenticitate este foarte mică.

 

Share this Post!

About the Author : admin


0 Comment