Fashion PR

Vicki Nicola
Noemi Meilman

Vicki Nicola

Vicki Nicola are o experiență de peste 15 ani în publicitate și reviste glossy. Îmbină perfect experiența de business cu creativitatea, este Managing Partner în cadrul companiei MyMedia / The Group și din 2009 se implică activ pe blogul Vickipedia.ro, o enciclopedie online de modă și lifestyle.

„Este un loc de joacă profesionist, unde îmi propun să îmi redefinesc mereu reperele de creativitate prin conținut mereu original: film convingător, fotografie aspirațională și cuvinte deștepte“. (Vicki)

 

Noemi Meilman

Noemi a urmat Facultatea de Drept pentru ca la acea vreme isi dorea sa  devina procuror…in paralel cu facultatea, s-a angajat la Ambasada Israel din Bucuresti. unde a lucrat la Sectia Consulara din 1995 si pana in 2003.

In 2003 s-a angajat la Saatchi & Saatchi, unde a fost PR Supervisor si a lucrat pentru P&G (Pampers, Ariel), pentru Toyota, cateva proiecte punctuale fashion si pentru un proiect PHARE de proprietate intelectuala.

In primavara 2006 a facut switch-ul catre Tabu, unde a lucrat ca brand manager pana in vara  2008 si ulterior am mai colaborat cu Tabu in calitate de PR & events advisor.

In iarna 2009 a lucrat ca PR pentru conturile Cristalex Romania (Campari, Aperol, SKYY Vodka), colaborare care a durat pana in iarna lui 2011.

In vara 2010 a inceput sa lucreze ca marketing manager pentru Cosmopolitan (pana in octombrie 2010) si ca Marketing pentru Harper’s BAZAAR, pana in primavara 2014. In prezent este colaborator Harper’s BAZAAR pe parte editorial.

In primavara 2012 a lansat si blogul www.placerileluinoe.ro si in vara 2012 a lansat proiectul Book Cover Tee (care continua, de doua ori pe an).

In toamna 2013 s-a alaturat proiectului NAKED PR , unde preda alaturi de Vicki Nicola tot ce a invatat in ultimii 15 ani despre Fashion PR.

Fashion PR. Versiunea milenista
„Cuvantul care seduce si imaginea care convinge”

DAY 1
WE ARE LIVING IN A MILLENIAL WORLD

  • Experientele din ultimii ani. Essentials:
    • Istorii
    • Emotii
    • Resorturi
    • Evenimente
    • Relatia cu clientii
    • Media relations
  • Exemple relevante din cultura si comportamentul milenist, prin prisma campaniilor de marketing si PR din zona de moda si design.

DAY 2
COMMON SENSE & TOGETHERNESS NEVER FADE

  • Trecere in revista a tools-urilor de PR care nu se demodeaza niciodata si trezirea colectiva / protestele pentru drepturi egale. Acesti ani ’70 care se regasesc in a doua decada a secolului 21 in strada, in colectii, in arta, muzica, film, dramaturgie.
    • « To know people » – reteaua
    • ADN-ului brand-ului
    • Target
    • Mediaplan-ul
    • Celebrity endorsement
    • Proiecte speciale

DAY 3
FASHION IN THE AGE OF SOCIAL MEDIA.
Impact, interdependenta, nelinisti de comunicare

  • Cum construiesti un brand de moda in democratia retelelor sociale? Inventariem impreuna principii si tactici de comunicare pentru un mesaj coerent si creativ care sa se decupeze din aglomeratia din online.

DAY 4
WE TALK VIDEO

  • Proiect “on-practice” prin care vom parcurge toate etapele unei campanii video online.
    • Obiective de comunicare
    • Dezvoltare de concept
    • Scenariu
    • Filmare si editare
    • Mix de promovare in social media

DAY 5
Q&A & proiect final. True outfits

Cursul incepe pe 30 octombrie si dureaza timp de cinci saptamani, cu o intalnire pe saptamana, in intervalul 18.30-21.30.
Costul cursului este de 1100 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru inscrierile pana pe 15.10.2017 beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment