cover Ovidiu

Traim vremuri in care este imperativ sa stii sa (te) vinzi.

„If people like you they will listen to you, but if they trust you, they’ll do business with you.”

1. Networking si Influenta– constructie si oportunitati

  • Cum ma fac cunoscut ? Branding Yourself.
  • Cum raman in carti? It’s hard, but you must do it.
  • The 3 C: Content, Consistency, Community

2. Puterea grupului. Size Matters.

  • Cum iti creezi RETEAUA. When & Where? Be everywhere!
  • Care este diferentiatorul tau? Macro, Micro, Nano, ME
  • Pozitionarea creeaza nuantele. Where are the budgets?

3. Planul si actiunea. Show Me The Money!

  • Asocierea corecta. Single or Taken? – All by Yourself vs. Stronger Together
  • Agencies, Media, PR, Clients. How to deal with them?
  • How much? Blog, Vlog, Facebook, Instagram, Stories

4. It’s business, baby!

  • I’m with the brand.
  • #comunicasincer, firesc, uman. Like, Share & Make a difference
  • The Future is Now. Deal with it.

 

Trainer:

Ovidiu Muresanu

#Gazda celui mai influent blog de stil masculin din Romania.” (Forbes)

15 ani de publicitate, in calitate de Sales Manager sau Advertising Director pentru branduri ca Elle, Reader’s Digest, Viva!, Unica, Sapte Seri, Auto Bild, Trusted Brands.

Lanseaza conceptul evenimentelor cu parteneri (sponsori) – Prima petrecere Viva! avand partener Maseratti, in 2005. Aduce acest concept si la Reader’s Digest, Gala Trusted Brands 2011 din Romania fiind prima din lume care are parteneri ce aloca bugete pentru a se asocia cu acest eveniment.

Dezvolta sute de campanii si proiecte speciale in print, online, video, outdoor si direct marketing.

In 2014,  apare in online www.ovidiumuresanu.com, adica The Stories of O. – Blog de lifestyle masculin, care urmeaza pasiunile lui Ovidiu: moda, calatoriile, gadgeturile, viata sanatoasa si tot ce tine de universul barbatului milenniall.

Blogul ii aduce colaborari si campanii pentru nenumarate branduri internationale dar si locale: Peroni, Intel, H&M, Philips, J&B, Diesel, Stella Artois, Forever 21, Lenovo, Asociatia Germana de Turism, Oficiul de Turism al Serbiei, Air France, Banca Transilvania, Tezyo, Fossil, Marks&Spencer, B&B Collection, Babyliss, Twinings, Patiseriile Paul, Optiblu etc

In 2017, ca o extindere a brandului personal, deschide shop-ul online: TheStoriesofO.ro

Din 2018 se dedica in intregime brandului The Stories of O. si isi lanseaza propria agentie dedicata influencerilor: iThink.

Cursul  costa 350 ron si are loc pe 21 aprilie, in intervalul 10.00-14.00