Online marketing for Hotels & Restaurants

ONLINEMARKETING (2) cover

Online Marketing for Hotels & Restaurants

 

 

 

1. Alinierea. Importanta crearii unei strategii de Marketing si PR. Ce poate si ce nu poate sa faca PR-ul în ospitalitate.

PR-ul în industria ospitalității își are rădăcină în realitate. Atunci când realitatea este una neplăcută, dovedită prin servicii proaste, păreri negative și management nepotrivit, ea trebuie întâi schimbată și apoi promovată.

2. “The place to be”. Cum creezi un produs de top pe o piata aglomerata. Momente si actiuni care sa fie interesante pentru presa.

Case studies.

Cum ne folosim de trenduri si evenimente importante in lume si in zona pentru a atrage clienti? Ce fel de actiuni putem intreprinde, cu cine ne putem asocia si cum comunicam mai departe? Show off your good publicity via media relations. #sharepositivepress

3. The Content economy: ce continut putem crea (video, blog, live, instastory).

Geo-targeted Ads, Be an Insta-Ham, Promote User-Generated Content, Mobile Ads. Ce este cel mai potrivit brandului nostru si care sunt aplicatiile pe care le putem folosi pentru a simplifica procesul?

4. The New VIPs. Cine sunt cei care ne influenteaza clientii? Pe cine ar trebui sa urmarim pe retelele sociale si care este viitorul marketingului online? Cum putem folosi tool-urile de rezervari pentru a ne cunoaste mai bine clientii.

Social media management: Facebook, TripAdvisor, Pinterest, Google Places, FourSquare.

5. Personal Branding pentru Travel PR.

Experienta “storytelling” si importanta autenticitatii pentru brand.Omul din spatele povestii care reda personalitatea brandului.

6. Reality bites: Reputation Management. Ce se intampla cand nu toate mentiunile sunt favorabile?

Invata sa raspunzi la toate parerile si sa transformi un comentariu negativ intr-o ocazie grozava sa atragi noi clienti. Tips and tricks pentru un profil online impecabil.

(Q & A)

 

 

Trainer: Oana Toma (Marketing Manager Hadar Chalet)

– Din 2013 Marketing Manager la Hadar Chalet: peste 70 de apariţii în presa online şi offline în ultimii ani în România şi international, fără agenţie de PR.

– Forbes 30 sub 30 ediţia 2016, câştigatoare a premiului “Rising Star of the Year in Marketing” la conferinţa TopHotel 2016

– Hadar Chalet numită Design Guesthouse of the Year in 2015 şi 2016 (locul 1)

– BA in International Communications, American University of Paris

– MsC in Marketing and Creativity, ESCP (Ecole Superieure de Commerce de Paris)

– Stagii la Golin (Bucuresti), Iggy Travel Communications (Buenos Aires), Landor (Paris), ICC Press Office (International Chamber of Commerce)(Paris).

– Certificate in Hotel Management, Cornell School of Hospitality

Workshopul costa 340 ron.
Data: 25 februarie, in intervalul 10:30-14:30.
Locatie: Flavours Food Design (str. Elena Vacarescu nr. 9)