Stil de marca personala

cover maurice 3

Stil de marca personala

Despre conversatie, emotie, parfum. Si ceva haine.

 

O aparitie spectaculoasa sau 5 secunde care schimba istorii. Find Your Style Spirit Menagerie.

Toată lumea își dorește astăzi să construiască din propria imagine un brand. Să își dezvolte stilul personal într-o manieră atipică, uneori agresivă, alteori previzibilă. Şi, totuși, ce înseamnă să ai un stil personal bine definit? Vom analiza două tipologii feminine care au sedus, de-a lungul istoriei, tocmai prin stilul lor unic, carismă și originalitate: Diana Vreeland & Francoise Hardy.

 

Know Yourself. Cunoasterea e putere. Informatia e libertate. Emotia e decizie.

Ce înseamnă stil personal atunci când lucrezi într-o bancă, într-o agenție de publicitate sau în televiziune. Vom înțelege, împreună, sensul lui ‘’less is more’.

Cât de importante sunt elemente precum ochelarii (acolo unde este cazul) sau tunsoarea în construirea unei mărci personale. Elemente aparent banale, dar care ajută enorm în definirea unui stil personal.

 

Don’t Forget The Whole Package.

O scurtă istorie a parfumului – seducție, feminitate & succes. Din punctul meu de vedere, parfumul reprezintă cel mai fidel amant atunci când vine vorba despre o marcă personală. Opium, Shalimar & Chanel no.5 – esențele care au schimbat istoria feminității. Vom înțelege importanţa parfumului și rolul lui esențial în dinamica mărcii personale.

Workshopul costa 310 ron si are loc pe 17 iunie, in intervalul 10:30-14.30