Visual Merchandising

Visual Merchandising

Visual merchandising

Windows Are The Eyes To Your Store’s Soul

 

  1.  Visual Merchandising Defined
  • scurt istoric si evolutie
  • diferenta dintre visual merchandising si fashion merchandising
  1. Product Presentation: Beyond the Rule of Three. Tipuri de Visual Merchandising
  • offline
  • online
  1. Show off the wants. Scopul si importanta Visual Merchandising-ului
  • Pe langa scopul primordial de a vinde, pentru ce altceva mai este crucial visual merchandising-ul? Unde, pe langa cifrele de vanzari, mai face diferenta? De ce este vital sa acorzi atentie sporita acestui segment?
  1. Showtime. Greseli frecvente
  • VM-ul este “the silent seller”, dar cat de silent sau loud trebuie sa fie? De la vitrine prea incarcate, produse greu de gasit la probleme de trafic flow in magazin sau homepage-uri cu meniuri greoaie, atingem toate situatiile care pot cauza o criza financiara.
  1. Pig in the window. Analizam Do’s & Don’ts ale unor magazine/branduri cunoscute in materie de VM
  1. Put words to it. Tips & Tricks
  • De la a-ti cunoaste targetul si obiectivele reale de vanzari la a spune o poveste coerenta, mici linii de ghidaj care sa te ajute sa nu te impotmolesti pe drum.
  1. Exercitii de grup
ABOUT ADRIANA MATEI

Jurnalist dupa diploma de licenta, absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a bifat o scurta perioada de lucru in presa scrisa, TV si radio cand si-a dat seama ca moda este drumul care i se potriveste cel mai bine. A inceput ca fashion PR pentru designeri romani, pentru ca mai apoi sa isi lanseze propriul blog de stil si calatorii, imbinand astfel doua pasiuni dragi. Calatoriile au dus-o la Fashion Week-urile din Paris, Londra, New York, in paginile Vogue UK, Vogue Germania, The Guardian, Vogue Spania, Forbes, Glamour, dar si la cursuri de specializare la Conde Nast sau Business of Fashion. De la stil personal la conturarea unui business in fashion si crearea povestii care sa vanda, Adriana isi foloseste creativitatea si viziunea ca sa livreze emotii intr-un domeniu adesea tratat cu superficialitate.

Workshopul costa 390 ron si are loc pe 2 februarie, in intervalul 10:30-16:00, la Kaleidoscope.