NEW age PUBLIC RELATIONS

NEW age PUBLIC RELATIONS

Despre noile valori de comunicare setate de PR-ul vremurilor 3.0: #RUH -relevant, useful, heard!

DAY 1- Here’s the catch: Re:Thinking PR – Perception of Reality, not Public Relations

Provocarea PR-ului classic este sa-si redefineasca rolul in epoca digitala. Daca in trecut misiunea lui era de a construi relatii, awareness si reputatie, mindset-ul noului PR este de a gestiona relatia dintre perceptie si realitate.

Umbrela unei PR person:

  • sa faca cunoscuta marca
  • sa transmita energia(contextul), statusul unei generatii
  • sa creeze binele, sa genereze schimbarea

The Public Relations Profiler – sa fii:

  • #megaspecializat – be famous for something!
  • #senzitivsocial – extrage spiritu lvremurilor
  • #Thinkbarebones
  • #relevant – genereaza actiune, vanzare, implicare
  • #changemaker

 

DAY 2- Here’s the catch: disruption PR – noile instrumente, noul dictionar, noua viziune

  • live pr
  • real time pr
  • “predict and personalize content”
  • pr campaigns impachetate pe diferite media- f, i, snapchat, perioscop
  • viralizare
  • data driven decisions
  • cum sa identifici comunitati si key influencers(scraawl)

 

Industry truths: Anca Ungureanu (Identity & Communication Director la UniCredit Bank)

 

 

 

Cursul 3- Here’s the catch: cum sa construiesti imaginea unui business scotand in fata marcile personale ale angajatilor/echipei

  • oportunitate imensa de comunicare
  • factor major de umanizare a business ului
  • constructie de marci persoanle ale angajatilor in online – personaje, pe:
  • valori
  • diferente
  • emotii

Industry truths: Andreea Blejan (Digital Manager McDonald’s Romania)

Cursul 4- Here’s the catch: experience PR– despre PR-ul care livreaza experiente memorabile si te face sa te indragostesti de brand

 

Industry truths: Marinela Neacsu, Marketing manager  Luxury brands Kultho

 

2

Adelina Bortan

BIO:

  • are o experiență de peste 10 ani în Comunicare și Relații Publice și timp de 8 ani a fost PR la Prima TV.
  • este trainer acreditat CNFPA, având la activ traininguri de PR și organizare de evenimente.
  • este doctorand în comunicare, iar studiile sale sunt completate de programe de specializare în Austria (Karl Franzens Universität Graz), Marea Britanie ( CIPR) sau Danemarca ( RUC, Roskilde Universitet).
  • în 2012 a organizat primul eveniment de Comunicare internă marca FEIEA din Europa de Est. (http://www.feiea.com/).
  • din 2013 este Managing partner NAKED PR.

Raluca Cristea

BIO:

Raluca Cristea este specialist comunicare la Camera Deputaților. Cu o experiență de peste 10 ani în comunicare și relații publice, a fost specialist în comunicare la Ministerul Comunicațiilor (în mandatul a 2 guverne) și a coordonat activitatea de comunicare a Summit-ului NATO la București (2008).Absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice și a Facultății de Marketing, Raluca deține studii de specializare la London Image Institute.Din 2013 este Managing partner NAKED PR.

 

 

Cursul incepe pe 17 mai si va avea loc timp de patru saptamani, in fiecare miercuri, in intervalul 18.30-21.00.
Costul cursului este de 900 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru plata integrala, beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment