Political PR

radu-magdin-300x300

Radu Magdin

 

BIO:

•  2012 – prezent – CEO Smartlink Communications, companie care se ocupă cu comunicarea strategică, în sfera politică şi corporate, în România şi în străinatate.

•  2007 -2012 – a lucrat la Bruxelles, în relația cu media la Parlamentul European, ca manager de comunicare pentru rețeaua EurActiv.com, respectiv ca manager de politici europene pentru Google

– a fost diplomat şi ziarist, la Agerpres

– în ultimii ani a lucrat în consultanță politică pe trei continente: Europa, Africa, America centrală şi de sud.

– este la baza jurist, absolvind două masterate, unul în afaceri europene şi altul în studii de securitate, ambele la Universitatea Bucureşti

– a fost student al Colegiului juridic franco-român de studii europene (program derulat cu Universitatea Sorbonne din Paris) şi a urmat cursuri de scurtă durată în materie de comunicare, negocieri şi energie, la Transitions Online (Praga), Harvard Law School, Frankfurt School of Finance and Management (Bankakademie HfB) şi London Energy Institute.

“With great power comes great responsibility”
Alegeri. Președinte. Noi începuturi.

POLITICAL SUPERPR

CURS 1. DRUMUL. “CALATORIA ARE TOATE RĂSPUNSURILE.”

SUPERPR POLITIC “SPIDERMAN VIEW SAU VEDERE DE SUS”
  • The NAKED truth: Cutia Pandorei merită deschisă
  • Adevărurile nespuse din comunicarea politică
  • Primar- Premier- Președinte
    • Candidatul și Partidul
    • Ponta, Iohannis și ceilalți
  • Alegeri și Campanie Permanență
    • Relația cu cetățeanul
  • S nu doar de la Super: SCURT, SIMPATIC, SERIOS
    • Relația cu media- canale și instrumente de comunicare, lucrul “pe surse”

Invitat Special

 

CURS 2 . CINE RIDICA ȘI CINE COBOARĂ PE CINE 

INVINCIBLES, AVENGERS ȘI PERSONAJE RECURENȚE DIN INTERIOR- COMUNICAREA DE PARTID
  • Povestea continuă. Povestitorii se schimbă
    • Purtătorul de cuvânt & purtătorii de mesaje
  • Cum, ce, când spui. Și când să asculți
    • Mesajele- claritate, empatie, doctrina și sondaje
  • Cei din umbră vs. showmen
    • Concurență din interior și din exterior
    • Disciplină- muncă, coaliții
    • Disciplină & coordonarea comunicaționala
    • Machiavelli e Supererou

Invitat Special

 

CURS 3. VREAU SĂ FIU PREȘEDINTE. BRANDUL POLITIC, LIDERUL.

CODUL LUI SUPERMAN SAU GHID DE SUPERLEADER
  • Who’s your Hero? Cum recunoști un lider și cum îl crești
    • Fond și formă.
    • Cei 4V: valori, voința, viziune, (poveste de) viață
  • Eu sunt SuperLeader!
    • Cum te prezenți: diferențiere, stil de discurs și limbaj corporal
  • Călătoria spune povestea
    • Cum să comunici în drumul spre putere
  • We got the POWER. So?
    • Cum să comunici la guvernare
  • Opoziția nu e Bad Guy
    • Cum să comunici în opoziție

Invitat Special

 

CURS 4. SUPERPUTEREA, SUPERVULNERABILITATI ȘI SUPERCUNOASTERE. GAFE POLITICE ȘI COMUNICARE DE CRIZĂ.

  • Mai bine nu…
    • Greșeli de evitat în comunicarea publică
  • Au! Spune-mi că nu a zis sau făcut asta…
    • Gafe monumentale
  • I’ll be back…
    • Cum îți revii după o “ștampilă”
  • Hopa Mitică…
    • Cum comunici în caz de criză
  • Cum să faci din NU, DA
    • Cum transformi o criză politică în oportunitate.

Invitat Special

 

CURS 5.TV HEROES.TELEVIZIUNEA E ÎNCĂ REGINĂ

  • TV SUPERSKILLS
    • Elemente specifice privind aparițiile la televiziune
  • Armura perfectă: Q&A din timp
    • Tehnici utilizate pentru a răspunde la ȋntrebări și punctajele
  • Regulile jocului
    • Regulile și bune practici ale unui interviu de televiziune
  • Too much TV will kill you- despre hiperexpunere și nu numai
    • Silenzio stampa sau news blackout
  • UN PS IMPORTANT: RADIO-ul!

Invitat Special

 

CURS 6. SUPERCUNOAŞTEREA 3.0

profesor: Raluca Cristea

Viitorul e acum. – Politică 3.0. sau cum să folosești INTERNETUL pentru a cȃştiga alegerile ȋn 2014

X, Y, M-Men: neimplicații

  • cum arată, ce-i mişcă și ce-i motivează pe cei care nu merg la vot (Generațiile Y, M, C)
  • tendințe.valori de coolhunting care marchează generațiile Y, M, C și raportarea lor la lumea politicƒa
  • anatomia unui brand politic de succes ȋn online

Armura”: kituri esenţiale de comunicare online:

  • webside, email, bloguri, forumuri
  • Social Media şi F Factor: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest
  • Cercetare: concluzii şi analize
SUPERCUNOASTEREA 3.0
  • Cum să transformi un LIKE într-un VOT
    • Reţete şi alchimie
  • Appsperţii: aplicaţii pentru smartphone şi tabletă.
    • Studiu de caz – Campania lui Barack Obama, 2012
  • The Big D.
    • Big Data
  • Show me the money, varianta 3.0
    • Foundraising & crowdsourcing online

 

CURS 7

EXAMEN FINAL. CONSTRUIREA UNEI STRATEGII DE COMUNICARE PENTRU IMAGINEA NOULUI PREŞEDINTE SAU A NOULUI PREMIER.