PR pentru mărci personale

Adelina-Bortan-si-Raluca-Cristea-300x450

Adelina Bortan

BIO:

  • are o experiență de 8 ani în Comunicare și Relații Publice și timp de 6 ani a fost PR Specialist, la Prima TV.
  • este trainer acreditat CNFPA, având la activ traininguri de PR și organizare de evenimente.
  • este doctorand în comunicare, iar studiile sale sunt completate de programe de specializare în Austria (Karl Franzens Universität Graz), Marea Britanie ( CIPR) sau Danemarca ( RUC, Roskilde Universitet).
  • în 2012 a organizat primul eveniment de Comunicare internă marca FEIEA din Europa de Est. (http://www.feiea.com/).
  • din 2013 este Managing partner NAKED PR.

Raluca Cristea

BIO:

Raluca Cristea este specialist comunicare la Camera Deputaților. Cu o experiență de 8 ani în comunicare și relații publice, a fost specialist în comunicare la Ministerul Comunicațiilor (în mandatul a 2 guverne) și a coordonat activitatea de comunicare a Summit-ului NATO la București (2008).

Absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice și a Facultății de Marketing, Raluca deține studii de specializare la London Image Institute.

Din 2013 este Managing partner NAKED PR.

„Esti unic, poti schimba totul, stii sa rescrii istoria. Trebuie doar sa te faci remarcat.”

DAY 1
Live it! It’s the fundamental part what you will become

SAY HELLO TO PERSONAL PR

  • Meet Adelina & Raluca
  • Ghidul pentru virgini. Aspirații și atitudini.
    • Vizionari & „plasa de siguranţă”
      • definiții și roluri ale mărcii personale
      • definiții și roluri ale PR-ului de marcă personală
    • Essentials:
      • reguli de bază
    • Zâmbește, cucerește-i, înnebunește-i
      • Cât de important este networkingul

DAY 2
„Storytelling: să spui o poveste adevărată atât de spectaculos de parcă ar fi inventată și una inventată de parcă ar fi una adevarată”- Sorin Psatta

STORYTELLING. CÂT DE IMPORTANTĂ ESTE POVESTEA?

  • Care este povestea ta? Autenticitate, valori, „excepţionalul din tine”. Cea mai bună versiune a ta.
  • Cum comunici în mod memorabil elementele de identitate ale mărcii personale? Episoade de viață, emoție și forță de convingere.
  • Puterea vulnerabilității – nicio slăbiciune nu este lăsată la voia întâmplării

Invitat

DAY 3
You don’t become an iconic brand overnight.

GET THE STAGE READY. PLANNING YOUR PR STRATEGY
STRATEGIA DE COMUNICARE

SHOWPLANNING. CUM COMUNICI O MARCA PERSONALĂ:

  • Pe cine cucerești
    • Identifică publicul țintă
  • Ce le șoptești ușor în ureche
    • Concepe mesajele adaptate fiecărei categorii de public și situației de comunicare
  • Unde îi agăți
    • Mijloace de comunicare
  • Unește punctele
    • Strategia de PR
    • Media-plan-ul
  • Detalii elementare
    • Evenimentele sau de ce este important să fii cât mai vizibil

Invitat

DAY 4
Associate with other strong brands

THE TICKETMASTER. THE MEDIA AND YOUR LIST

  • Essentials
    • realizarea comunicatului de presă (tipuri de comunicate de presă, structura unui comunicat de presă)
    • știri de presă
    • feature story
    • interviuri și pictoriale în reviste de specialitate
      •  cum îi convingi pe redactori că persoana pe care o promovezi merită prima pagină

DAY 5
The Art Of Non-Conformity

E-PR. CUM CONSTRUIEȘTI IMAGINEA SOCIALĂ 2.0 A UNEI MĂRCI PERSONALE

  • De ce este necesară o strategie în social media
  • Facebook, Twitter & Youtube
  • Ce valoare aduce Facebook pentru o marcă personală
  • F factor
    • fans & followers (atragere, activare, impact)
  • Strategia de conținut
  • Strategia de diseminare
  • Comunitatea preia controlul
    • oportunități și amenințări
    • harta răspunsului la criză în rețelele sociale.

Invitat

DAY 6
Reinvent

RELAȚIA DINTRE O MARCĂ PERSONALĂ ȘI BUSINESS

  • Marca personală ca supertool de business: 5 motive esențiale
    • Influența reputației asupra veniturilor
    • Cum facem bani din imagine (studiu de caz)
  • PR-ul mărcii personale vs PR-ul business-ului personal
    • Cunoaște-le și lovește-le
  • Taxonomia puteri
    • Puterea asocierii corecte
    • Puterea grupului

Invitat

DAY 7
#signofchange

Examen final. Construirea unei strategii de comunicare pentru marca personală a fiecărui cursant.
contact

Modulul “PR pentru marci personale” costa 1100 ron, achitabili in doua rate*
*pentru plata integrala beneficiati de un discount de 10%
*pentru inscrierea pana la data de 15.03.2016 beneficiati de un discount de 10%

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment