How to Social Media

victor-kapra-foto-1

Victor Kapra

Victor  are o experiență de 27 de ani în presă, completată în ultimii zece ani de cea în Social Media. Jurnalist de profesie, a fost redactor șef-adjunct la Ziarul Financiar. Din 2008 își desfășoară activitatea în calitate de consultant independent. A susținut peste 100 de traininguri de Comunicare online în companii de top, instituții, organizații și universități din România.

How to Social Media

Publicul tinta al acestui training

Nu are importanță dacă ai sau nu experiență în promovarea online. Dacă lucrezi în domeniu, vei beneficia de refreshment util. Dacă ești novice, stilul accesibil și interactiv al prezentărilor te va ajuta să ajungi rapid la înțelegerea mecanismelorde Comunicare online. Până acum, în 6 ediții ale trainingurilor de Comunicare Digtală Naked PR, am avut participanți cu profesiuni și preocupări diverse, de la directori de companii la antreprenori la început de drum, de la manageri de PR la medici. Gradul de satisfacție la finalul cursurilor a fost de 99%.

DAY 1- Cine ești tu pe Internet? (CV-ul clasic e mort, trăiască search-ul pe Internet.)

Majoritatea celor cu care intri în contact profesional caută online informații despre tine. Facebook, LinkedIn, Instagram, Youtube, blog – canale online care te pot ajuta esențial să promovezi eficient idei, produse sau servicii. Erori și oportunități în administrarea brandului personal online.

Ce rețele sociale și canale digitale să folosesc? (Cum să organizăm eficient Comunicarea Online.) Timpul, bugetele și energiile noastre sunt limitate, dar mediul online este complex. Discutăm fiecare canal Social Media, aplicat, cu specificitățiși oportunități locale, pe baza studiilor de caz (eșecuri versus reușite). Când și cum să includem bloggerii, vlogerii și celebritățile în planurile noastre de promovare.

După studiile de caz, trecem la exerciții de promovare digitală a unor branduri propuse de participanți.

Invitat.

DAY 2- Fiecare are o poveste. (Dar adesea nu știe cum să o spună.)

Cum să ne dezvoltăm competența numită Storytelling. Prezentarea și promovarea prin tehnici narative au rezultate infinit mai bune decât comunicatele de presă redactate în limbaj de lemn. Cum să seduci povestind natural despre tine, ideea ta, afacerea ta, produsul tău. Și cum să îți țintești precis targetul. Utilitatea comunităților coagulate în jurul brandului.

Să scriem 1000 de cuvinte sau să alegem o imagine bună? (Despre puterea vizualului în Comunicarea online.) Din inflația de informație, creierul alege pentru noi mesajele online cel mai ușor de digerat, cele vizuale. Cum să folosești fotografia, infograficul, clipul video pentru a convinge și a te face auzit. Chestiuni practice despre producția de conținut vizual, utilizare corectă de la caz la caz, plus obiceiuri de consum ale digital natives.

După partea teoretică, trecem la exerciții de promovare digitală a unor branduri propuse de participanți.

Invitat.

DAY 3- Arta conversației cu Consumatorul. (Cum să treci de la monolog la dialog în promovarea online.)

Schimbarea de paradigmă în Comunicare. Consumatorul devenit PR, Marketer, Advertiser sau distrugător de reputații. Activ 24/7. Cum îl determinăm să amplifice mesajele noastre de promovare și să ne ofere feedback. Cum să-l ascultăm corect, cum să-i răspundem. Branded Content și User Generated Content. Și la acest modul exercițiile de la final sunt importante.

Proceduri eficiente în promovarea prin serviciile Facebook și Google predate de specialiști invitați. Targetare, mesaje, conținut, how to.

DAY 4- Recapitularea noțiunilor esențiale și prezentarea interactivă a lucrărilor de diplomă – proiect de promovarea digitală a unui brand ales de fiecare participant.

Networking.

  • Sesiunile de training vor avea și invitați speciali, profesioniști din industrie specializați pe nișe.
  • Curriculum prezentat este orientativ. Fiecare modul de curs va fi calibrat și în funcție de topicurile de interes comunicate punctual de participanți.

Invitat

Cursul incepe pe 15 mai si va avea loc timp de patru saptamani, in fiecare luni, in intervalul 18.30-21.00, la Casa Margarit( str. Margaritarelor nr. 7).
Costul cursului este de 900 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru plata integrala, beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment