Re: thinking Social Media

Image

Marian Hurducas

Are cel puțin 10 ani de experiență în comunicare și marketing digital, și cam tot atâția în media ca jurnalist radio.

Le-a făcut în paralel până a devenit antreprenor și a pus bazele Necktie Agency, la Cluj. Apoi s-a mutat la București peste noapte și-a luat-o de la căpat din poziția se consultant de marketing și strategie de comunicare.

I s-a spus că e un marketer hibrid pentru că îmbină și combină concepte din multe discipline. Experimentează foarte mult și nu-i e frică de eșec. A coordonat și elaborat strategii pentru departamentele de digital ale unor evenimente sau festivaluri de anvergură precum Transilvania International Film Festival, și în egală măsură a lucrat și lucrează cu branduri naționale din poziția de digital manager sau consultant. Sykes România, Transilvania Film, România neîmblânzită și Bilete.ro sunt câteva dintre ele.

Produce continut multimedia, cunoaste foarte bine platformele de distributie si coordoneaza productia efectiva de la nivel logistic pana la produsul final. Ultimul proiect la care si-a adus contribuia este Profu’ de Vin, serie online de infotainment cu si despre vin, al carei host este Cosmin Tudoran, actual Master Chef. A încercat să fie puțin scenarist și puțin regizor de platou. I-a ieșit.

În prima parte a anului 2019 a lansat unul dintre cele mai populare podcasturi din România, HURDUcast. În primele 3 săptămâni de la lansare a ocupat locul 1 în Apple Podcasts România, la categoria Top Shows, dar și în secțiunile New and Noteworthy și Society and Culture.

Re:thinking Social Media

Ghidul esential in 7 pasi pentru o comunicare online cu rezultate

 

 

Modul 1. The New Digital Brand

  • Ce inseamna  social media in 2019? – notiuni si perspective
  • Trenduri si recomandari
  • Generatii- Zeti si Milenisti

Studii de caz

Modul 2. Obiectivele de marketing online – cum le stabilesc?

Fiecare participant va lucra acest exercitiu fie pentru business-ul pe care il detine, fie pentru brandul personal, astfel incat la finalul intalnirii sa defineasca obiectivele prezentei sale in online.

  • Trebuie sa fiu sa fiu peste tot?
  • Cum aleg canalele pe care urmeaza sa comunic?
  • Campania online – cand si cum?

Studii de caz

Modul 3. Strategia de continut – amprenta digitala a brandului

  • Ce inseamna o strategie de continut si cum se elaboreaza?
  • Continut calitativ versus continut relevant
  • Tehnici de scriere in online pentru platforme diferite
  • Focus pe audio content – podcast
  • Empatie si activism

Studii de caz

Modul 4. Facebook si Instagram – conectare, vanzare, forta

Exercitii practice, pe baza brief-urile primite.

Reguli pentru 2019:

  • Creeaza identitate vizuala clara: foto, fonturi, rame
  • Numar de postari pe zi
  • Exploreaza si foloseste toata gama de formate video pt Insta
  • Filtre + third parties’ apps
  • Hastags
  • Fonturi: 3D, animate
  • Vertical video
  • IGTV – the big player

 Modul 5. Influencer marketing

  • Cum aleg influencerii potriviti?
  • Ce sa le cer. Ce sa astept.
  • Nano Influenceri – cine sunt si in ce fel de campanii pot fi integrati
  • Influencer versusu KOL

Studii de caz

Modul 6. Performance marketing – data talks

  • Cum definim performanta in online? + qualitative metrics
  • Urmarirea conversorilor si a indicatorilor de performanta
  • Cum stabiliesti si imparti un buget

Modul 7. Prezentarea si sustinerea proiectelor finale – feedback si recomandari.

Fiecare participant va avea de construit si implementat un proiect pe baza brief-ului primit la cel de-al doilea curs. Brief-urile vor fi aplicate pe business-urile participantilor si pe nevoile lor de comunicare online.

 

 

Cursul incepe pe 30 octombrie si dureaza timp de sapte saptamani, cu o intalnire pe saptamana, in fiecare miercuri, in intervalul 18.30-21.00.
Costul cursului este de 1300 ron, achitabil integral sau in 2 rate.
*pentru plata integrala, beneficiati de 10% reducere.

Share this Post!

About the Author : admin


You may also like

0 Comment